Contactmogelijkheden
Bekijk de pagina Aan de slag met de ASN-app. Hier vind je alle informatie om je aan te melden en de app gebruiksklaar te maken.
Vind het antwoord op je vraag
Veel informatie is te vinden op onze website. Op onze service pagina vind je zelf het antwoord op je vraag door zoekwoorden te gebruiken of te kiezen voor één van de categorieën.
Direct regelen
Wist je dat je veel dingen direct zelf regelt in de ASN-app of in ASN Online Bankieren? Vraag bijvoorbeeld een nieuwe betaalpas aan als je deze bent verloren of verhoog je betaallimiet. Wel zo makkelijk!
Chat met ASN Bank
In de ASN-app kan je 24/7 een chat starten met onze chatbot. Open de ASN-app en ga via Contact naar Stel je vraag via de chat. Kom je er niet uit met de chatbot? Start dan een chat met een ASN medewerker op werkdagen van 08.30 tot 17.00.
ASN Klantenservice bellen
Telefoonnummer: +31 70 - 35 69 335.
Openingstijden: 8.00 tot 18.00 uur (ma t/m vrij).
Wanneer bellen de meeste mensen?
Houd rekening met wachttijd. Maandag is het drukker dan normaal.
Per post
Antwoordnummer 1188
2501 WB Den Haag
ASN Bank
Postbus 93514
2509 AM Den Haag
Kantoor ASN Bank in Den Haag
Adresgegevens
Bezuidenhoutseweg 153
2594 AG Den Haag
Helaas is het ontvangen van klanten en bezoek niet mogelijk.
Route informatie
Telefoonnummer receptie: +31 70 - 35 69 333 (niet bedoeld voor klantvragen).
Vermoedens van fraude of oplichting?
Bel bij (vermoedens van) fraude of oplichting direct met ASN Bank +31 70 - 35 69 335 (24/7 bereikbaar).
Betaalpas gestolen of verloren?
Blokkeer deze dan direct in de app onder Zelf regelen > Betaalpassen of binnen ASN Online Bankieren. Indien nodig, kan je deze binnen 14 dagen zelf weer deblokkeren. Gaat het over je ASN Creditcard? Bel dan met ICS op +31 20 - 660 0611.
Inloggegevens verloren? Heb je het idee dat iemand jouw gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.