Betaalpas blokkeren of deblokkeren
Je betaalpas blokkeren
Je betaalpas blokkeren kun je gemakkelijk zelf via de ASN-app of ASN Online Bankieren.
Ga in de ASN-app naar Zelf regelen > Betaalpassen > Betaalpas blokkeren. Of regel het eenvoudig na inloggen in ASN Online Bankieren.
Liever telefonisch contact met de klantenservice?
Heb je geen toegang tot ASN Online Bankieren? Neem dan contact op met de ASN Klantenservice via telefoonnummer: 070 - 35 69 335. Bereikbaar van 08.30 t/m 17.30 uur (ma t/m vrij). Buiten kantooruren bel je ook naar 070 - 35 69 335. Je krijgt dan een bandje te horen. Luister naar de instructies om door te worden verbonden met een security medewerker (24 uur per dag).
Je betaalpas deblokkeren
Als je zelf je pas hebt geblokkeerd heb je 14 dagen de tijd om de betaalpas te deblokkeren. Handig voor als je hem weer terug vindt. Als de pas door de ASN Klantenservice is geblokkeerd of indien je dat zelf hebt gedaan en de 14 dagen zijn verstreken, moet je zelf een nieuwe betaalpas aanvragen.
Je betaalpas deblokkeren kun je gemakkelijk zelf via de ASN-app of ASN Online Bankieren.
Ga in de ASN-app naar Zelf regelen > Betaalpassen > Betaalpas blokkeren. Of regel het eenvoudig na inloggen in ASN Online Bankieren.