Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Kijk dan eerst op de pagina Veelgestelde Vragen of jouw vraag erbij staat. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
We willen graag dat onze website voor een zo groot mogelijke groep te gebruiken is. Daar werken we continu hard aan. Het is je misschien opgevallen dat de kleuren van de website zijn aangepast. Voorheen hadden we lichtrode buttons en kopjes, en lichtturquoise tekstlinkjes. Deze kleuren bevatten in combinatie met witte tekst of achtergrond te weinig contrast, waardoor ze niet goed genoeg leesbaar waren voor mensen met een visuele beperking. Daarom hebben we ze nu aangepast naar donkergroen en donkerpaars.
Ook doen we achter de schermen technische aanpassingen ter verbetering van de toegankelijkheid van onze website. Denk hierbij aan het verbeteren van toetsenbord- en stembediening, waardoor voorleessoftware de informatie beter kan begrijpen.
Met de app van ASN Bank regel je je bankzaken met je smartphone of tablet veilig en snel, waar je maar wilt. De app is gebouwd volgens de laatste technieken en is daarom stabiel, snel en handig in gebruik. Ook in de app hebben we onlangs de kleuren aangepast om de leesbaarheid te verbeteren. De app is te gebruiken in donkere modus, dit is minder vermoeiend voor je ogen. Ook is de app geschikt voor schermleessoftware VoiceOver (iOS) en TalkBack (Android). De eerste keer dat je de app gebruikt, krijg je een uitleg te zien over hoe het werkt en waar je de belangrijkste onderdelen kunt vinden. Heb je hulp nodig bij het aanmelden? Bekijk dan de pagina Aan de slag met de ASN-app. Wil je meer weten over de app zelf? Bekijk dan deze pagina over de ASN-app.
Goed om te weten: heb je geen smartphone of wil de ASN-app liever niet op je smartphone gebruiken en heb je wel een Ipad of tablet? Dan kun je de ASN-app ook daarop downloaden en gebruiken.
Gebruik je liever je computer in plaats van je telefoon of tablet? Dan kun je ook altijd je bankzaken regelen via ASN Online Bankieren. Ook deze omgeving is geschikt voor diverse schermleessoftware. Klik rechtsboven op de website op ‘Inloggen’. De eerste keer dat je inlogt, krijg je een uitleg te zien over hoe het werkt en waar je de belangrijkste onderdelen kunt vinden. Heb je hulp nodig bij het inloggen? Bekijk dan deze pagina over inlogmiddelen.
We werken elke dag hard om te zorgen dat je jouw bankzaken veilig kunt blijven doen bij ASN Bank. Offline en online. Lees wat criminelen doen, wat je zelf kunt doen om veilig te bankieren en hoe je fraude meldt. Lees meer over veilig bankieren.
Opening a bank account at ASN Bank is possible if you have a Dutch social security number and a Dutch bank account in your name. Please take into account that all communication such as e-mail will be in Dutch. Currently, our mobile banking app is only available in Dutch, as well as our internet banking environment (ASN Online Bankieren). However, when using a browser like Chrome, it is possible to have ASN Online Bankieren translated by selecting Translate on the right of the address bar.
We can also provide you with more information via our customer service desk.
Heb je een vraag? Kijk dan eerst op de pagina Veelgestelde Vragen of jouw vraag erbij staat. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Een vraag stellen aan een medewerker van de ASN Klantenservice? Dit kan telefonisch, via e-mail of via chat. Onze klantenservice staat voor je klaar. Bekijk hier onze contactmogelijkheden.
We blijven onze website, de app en ASN Online Bankieren continu verbeteren. Heb je feedback voor ons? Dan horen we dat graag via de feedbackbutton aan de zijkant van deze pagina.