Wat te doen bij het overlijden van een particuliere ASN-rekeninghouder.

Service en contact
Veel bankzaken regel je zelf via de ASN-app of ASN Online Bankieren. Kom je er niet uit? Onze medewerkers van de klantenservice staan voor je klaar.
Heb je een vraag over de ID-check?
Op dit moment is het erg druk bij onze klantenservice. Bekijk of het antwoord op je vraag wellicht bij de informatie over de ID-check staat.
Informatie over:
Nabestaanden
Rekeninghouder toevoegen of verwijderen
Rekeninghouder toevoegen of verwijderen
Een rekeninghouder toevoegen of verwijderen regel je gemakkelijk via ons formulier.
BIC en SWIFT Code
BIC en SWIFT Code van ASN Bank
Wat is de BIC (Bank Identifer Code)/ SWIFT van ASN Bank?
Overstappen
Met de Overstapservice stap je makkelijk over naar ASN Bank. Zonder dat je betalingsverkeer wordt onderbroken.
Overstappen met je particuliere betaalrekening naar ASN Bank. Lees hier de stappen.
Overstappen zakelijk
Overstapservice voor ondernemers
Met de Overstapservice stap je eenvoudig en gratis over naar ASN Bank met je zakelijke rekening.
Zakelijk overstappen naar ASN Bank
Overstappen met je zakelijke rekening naar ASN Bank. Lees hier de stappen.
Zelf regelen
Heb je een ASN Verzekering en wil je deze opheffen? Lees hier hoe je dit kunt doen.
Heb je een ASN-rekening en wil je deze opheffen? Lees hier hoe je dit kunt doen.
Bij ASN Bank kan je zelf je pincode kiezen voor je betaalpas. Lees hier hoe je de pincode kan wijzigen.
Betaalpas activeren of deactiveren
Lees hier meer over het activeren en deactiveren van de ASN Betaalpas.
Lees hier meer over het aanvragen en activeren van een ASN Betaalpas.
Contactgegevens beheren in de ASN-app
Lees hier meer over het beheren van je contactgegevens in de ASN-app of binnen ASN Online Bankieren.
Hoeveel kun je dagelijks maximaal overboeken? En wat is het verschil tussen ondertekenen met de ASN-app, je mobiele pincode of digipas?
Ga naar alle informatie over:
Direct antwoord op je vraag met onze chat
In de ASN-app en ASN Online Bankieren kun je 24/7 een chat starten met onze chatbot. Chatten met een medewerker kan op werkdagen van 8.45 tot 17.15 uur.

Kom langs bij een ASN-winkel
Soms is het fijn om met een adviseur te praten over een hypotheek, over sparen of beleggen of over het opbouwen van pensioen. Dat kan vanaf nu in een van onze gloednieuwe ASN-winkels.

Direct regelen
Nieuwe betaalpas nodig? Of je pinlimiet aanpassen? Veel bankzaken regel je eenvoudig zelf in de ASN-app of ASN Online Bankieren.

Documenten
Ben je op zoek naar bijvoorbeeld een handleiding of formulier? We hebben alle beschikbare documenten in een handig overzicht geplaatst.

Veelgestelde vragen
ASN Bank, RegioBank en SNS gaan gezamenlijk verder als ASN Bank. We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt en helpen je graag op weg.

Download de ASN-app
Zoek je meer informatie over het downloaden van de ASN-app? Of wil je weten hoe je je eenvoudig kunt aanmelden?

Vermoedens van fraude of oplichting?
Bel bij (vermoedens van) fraude of oplichting direct met ASN Bank 070 - 35 69 335 (altijd bereikbaar).
Betaalpas gestolen of verloren?
Blokkeer deze dan direct in de app onder Zelf regelen > Betaalpassen of binnen ASN Online Bankieren. Indien nodig, kan je de betaalpas binnen 14 dagen zelf weer deblokkeren. Gaat het over je ASN Creditcard? Bel dan met ICS op 020 - 660 0611.
Inloggegevens verloren?
Heb je het idee dat iemand jouw (inlog)gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.
Valse e-mail ontvangen?
Stuur de e-mail door naar: valse-email@asnbank.nl. Als je hebt ingelogd via een link in de mail, bel dan de ASN Klantenservice.