Heb je een vraag over de ID-check?

Op dit moment is het erg druk bij onze klantenservice. Bekijk of het antwoord op je vraag wellicht bij de informatie over de ID-check staat.

Bekijk de informatie over de ID-check

Ga naar alle informatie over:

Direct antwoord op je vraag met onze chat

In de ASN-app en ASN Online Bankieren kun je 24/7 een chat starten met onze chatbot. Chatten met een medewerker kan op werkdagen van 8.45 tot 17.15 uur.

Inloggen en chatten

Contactpagina - chat

Kom langs bij een ASN-winkel

Soms is het fijn om met een adviseur te praten over een hypotheek, over sparen of beleggen of over het opbouwen van pensioen. Dat kan vanaf nu in een van onze gloednieuwe ASN-winkels.

Vind een winkel in de buurt

Contactpagina - winkel

Direct regelen

Nieuwe betaalpas nodig? Of je pinlimiet aanpassen? Veel bankzaken regel je eenvoudig zelf in de ASN-app of ASN Online Bankieren.

Lees hier hoe

Contactpagina - direct regelen

Documenten

Ben je op zoek naar bijvoorbeeld een handleiding of formulier? We hebben alle beschikbare documenten in een handig overzicht geplaatst.

Bekijk de documenten

Contactpagina - documenten

Veelgestelde vragen

ASN Bank, RegioBank en SNS gaan gezamenlijk verder als ASN Bank. We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt en helpen je graag op weg.

Bekijk de veelgestelde vragen

Contactpagina - veelgestelde vragen

Download de ASN-app

Zoek je meer informatie over het downloaden van de ASN-app? Of wil je weten hoe je je eenvoudig kunt aanmelden?

Aan de slag met onze app

Contactpagina - download de app

Hulp bij financiële zorgen

Nabestaandendesk

Klacht melden

Online en mobiel bankieren

Postadres

Documenten uploaden

Klantenservice

Vermoedens van fraude of oplichting?

Bel bij (vermoedens van) fraude of oplichting direct met ASN Bank 070 - 35 69 335 (altijd bereikbaar).

Betaalpas gestolen of verloren?

Blokkeer deze dan direct in de app onder Zelf regelen > Betaalpassen of binnen ASN Online Bankieren. Indien nodig, kan je de betaalpas binnen 14 dagen zelf weer deblokkeren. Gaat het over je ASN Creditcard? Bel dan met ICS op 020 - 660 0611.

Inloggegevens verloren?

Heb je het idee dat iemand jouw (inlog)gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.

Valse e-mail ontvangen?

Stuur de e-mail door naar: valse-email@asnbank.nl. Als je hebt ingelogd via een link in de mail, bel dan de ASN Klantenservice.

Zoek je iets anders?