Contactmogelijkheden

Heb je een vraag of opmerking aan een medewerker van de ASN Klantenservice? Hieronder lees je de contactmogelijkheden, binnen en buiten de openingstijden van ASN Bank.

Heb je een vraag over het installeren van de ASN-app?
Bekijk de pagina Aan de slag met de ASN-app. Hier vind je alle informatie om je aan te melden en de app gebruiksklaar te maken.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan eerst op de pagina Veelgestelde Vragen of jouw vraag erbij staat. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

ASN Klantenservice mailen

Je kunt ons mailen via het contactformulier. Wij lezen de e-mail tijdens openingstijden.

Chat met ASN Bank

In onze ingelogde omgeving ASN Online Bankieren kan je 24/7 een chat starten met onze chatbot. Kom je er niet uit met de chatbot? Start dan een chat met een ASN medewerker op werkdagen van 08.30 tot 17.00.

ASN Klantenservice bellen

Telefoonnummer: +31 70 - 35 69 335.
Openingstijden: 8.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).

Sprake van een calamiteit zoals verlies, diefstal, fraude, oplichting?

Bel bij problemen direct met ASN Bank +31 70 - 35 69 335 (24/7 bereikbaar). Betaalpas gestolen? Blokkeer deze dan in de app onder 'Zelf regelen' of binnen online bankieren en bel naar ASN Bank.

Gaat het over je ASN Creditcard? Bel dan met ICS op +31 20 - 660 0611.

Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.

Per post

Postadres vanuit Nederland (zonder postzegel) ASN Bank
Antwoordnummer 1188
2501 WB Den Haag
Postadres vanuit buitenland (voldoende frankeren)
ASN Bank
Postbus 93514
2509 AM Den Haag

Kantoor ASN Bank in Den Haag

Adresgegevens
Bezuidenhoutseweg 153
2594 AG Den Haag
Helaas is het ontvangen van klanten en bezoek niet mogelijk.
Route informatie

Telefoonnummer receptie:  +31 70 - 35 69 333 (niet bedoeld voor klantvragen).

,
waarmee kunnen we je helpen?