Contactmogelijkheden

Heb je een vraag of opmerking aan een medewerker van de ASN Klantenservice? Hieronder lees je de openingstijden en de contactmogelijkheden, binnen en buiten de openingstijden van ASN Bank.

ASN Klantenservice chatten

Chat met ons op werkdagen van 9.00-16.30 uur. Klik op de rode knop "Start een chat" rechtsonderin om een chat te starten met een medewerker. Deze knop is alleen zichtbaar tijdens openingstijden.

Meer over de chat lees je op onze informatiepagina.

ASN Klantenservice mailen

Mail ons via het contactformulier of informatie@asnbank.nl Wij lezen de e-mail tijdens openingstijden. Bij drukte kan het voorkomen dat een reactie op een e-mail wat langer duurt.

ASN Klantenservice bellen

Telefoonnummer: 070 - 35 69 335
Onze openingstijden zijn aangepast i.v.m. het coronavirus.
Openingstijden: 08.00 t/m 16.30 uur (ma t/m vrij).

Lees meer over het coronavirus en onze dienstverlening.

Per post

Postadres vanuit Nederland
(zonder postzegel)
ASN Bank, Antwoordnummer 1188,
2501 WB Den Haag
Postadres vanuit Buitenland
(voldoende frankeren)
ASN Bank, Postbus 93514,
2509 AM Den Haag

Een brief sturen kan altijd. De brief wordt gelezen op werkdagen en binnen 5 werkdagen beantwoord.


Kantoor ASN Bank in Den Haag

Adresgegevens
Bezuidenhoutseweg 153
2594 AG Den Haag | Route informatie
Tel. receptie:  070 - 35 69 333 (niet bedoeld voor klantvragen).
Helaas is het ontvangen van klanten en bezoek i.v.m. het coronavirus niet meer mogelijk.

Betaalpas gestolen of pasinstellingen wijzigen

Ben je jouw betaalpas kwijt? Of ga je op vakantie naar het buitenland en wil je de pasinstellingen wijzigen? Op deze pagina lees je hoe te handelen.

Verlies, diefstal en fraude van inloggegevens

Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw inloggegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Op deze pagina lees je hoe te handelen.

, waarmee kunnen we je helpen?