Contactmogelijkheden
ASN Klantenservice bellen
Telefoonnummer: 070 - 35 69 335
Openingstijden: 08.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).
ASN Klantenservice chatten
Chat met ons op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur. Klik op de rode knop "Start een chat" rechtsonderin om een chat te starten met een medewerker. Deze knop is alleen zichtbaar tijdens openingstijden.
Meer over de chat lees je op onze informatiepagina.
ASN Klantenservice mailen
Mail ons via het contactformulier of informatie@asnbank.nl Wij lezen de e-mail tijdens openingstijden. Bij drukte kan het voorkomen dat een reactie op een e-mail wat langer duurt.
Per post
(zonder postzegel)
ASN Bank, Antwoordnummer 1188,
2501 WB Den Haag
(voldoende frankeren)
ASN Bank, Postbus 93514,
2509 AM Den Haag
Een brief sturen kan altijd. De brief wordt gelezen op werkdagen en binnen 5 werkdagen beantwoord.
Kantoor ASN Bank in Den Haag
Adresgegevens
Bezuidenhoutseweg 153
2594 AG Den Haag | Route informatie
Tel. receptie: 070 - 35 69 333 (niet bedoeld voor klantvragen).
Helaas is het ontvangen van klanten en bezoek i.v.m. het coronavirus niet meer mogelijk.
Betaalpas instellingen wijzigen
Wil je nieuwe betaalpas activeren, of ben je je pincode vergeten? Of ga je op vakantie naar het buitenland en wil je de pasinstellingen wijzigen? Op deze pagina lees je hoe te handelen.
Sprake van een calamiteit zoals verlies, diefstal, fraude, oplichting?
Bel bij problemen direct met ASN Bank 070 - 35 69 335 (24/7).
Betaalpas gestolen? Blokkeer deze dan via de instellingen van de app of binnen online bankieren en bel naar ASN Bank.
Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.