Alle contactmogelijkheden

Heb je een vraag of opmerking aan een medewerker van de ASN Klantenservice? Of wil je contact met ons via social media? Hieronder lees je de openingstijden en de contactmogelijkheden, binnen en buiten de openingstijden van ASN Bank.

Klantenservice

070 - 35 69 335
Openingstijden: 08.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).

Liever mailen?

Mail ons via het contactformulier of informatie@asnbank.nl
Wij lezen de e-mail tijdens openingstijden. I.v.m. drukte kan het voorkomen dat een reactie op een e-mail wat langer duurt.

Social Media

Een bericht achterlaten kan altijd. Wij reageren de eerstvolgende werkdag op het bericht.
Openingstijden: 08.00 t/m 17.30 uur (ma t/m vrij).

Per post

Postadres vanuit Nederland
(zonder postzegel)
ASN Bank, Antwoordnummer 1188,
2501 WB Den Haag
Postadres vanuit Buitenland
(voldoende frankeren)
ASN Bank, Postbus 93514,
2509 AM Den Haag

Een brief sturen kan altijd. De brief wordt gelezen op werkdagen en binnen 5 werkdagen beantwoord.


Bezoekadres kantoor ASN Bank in Den Haag

Adresgegevens voor bezoekers
Bezuidenhoutseweg 153
2594 AG Den Haag | Route informatie
Tel. receptie:  070 - 35 69 333 (niet bedoeld voor klantvragen).

Openingstijden
08.00 t/m 17.30 uur (ma t/m vrij). Parkeren op eigen kosten, na 14.00 uur gratis.

Betaalpas gestolen of pasinstellingen wijzigen

Ben je jouw wereldpas kwijt? Of ga je op vakantie naar het buitenland en wil je de pasinstellingen wijzigen? Op deze pagina lees je hoe te handelen.

Verlies, diefstal en fraude van inloggegevens

Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw inloggegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Op deze pagina lees je hoe te handelen.

, waarmee kunnen we je helpen?