Direct regelen
Via onderstaande links word je direct geleid naar de pagina waar je het kunt regelen of - als je de wijziging binnen Online Bankieren moet doorgeven - eerst naar de inlogpagina. Na het inloggen opent de pagina waarop je de gegevens kunt inzien en/of wijzigingen kunt doorgeven.
Direct naar informatie voor zakelijke klanten
Persoonlijke gegevens en inlogmiddelen
Inloggegevens kwijt of vergeten
Verhuizing doorgeven
Telefoonnummer en e-mailadres wijzigen
Inlogmiddelen beheren en (dag)limieten wijzigen
Toestemming administratie
Financieel Jaaroverzicht bekijken
Betaalpas
Nieuwe ASN Betaalpas activeren
ASN Betaalpas vervangen / nieuwe aanvragen
ASN Betaalpas blokkeren en deblokkeren bij diefstal of vermissing
(Tijdelijke) limiet ASN Betaalpas verhogen
Pincode ASN Betaalpas opvragen
Betaalpas gebruiken buiten Europa
Betalen
Limieten wijzigen
Aanvragen of wijzigen roodstand
Aanvragen Overstapservice
App ASN Mobiel Bankieren als inlog- en ondertekenmiddel
Sparen
Tegenrekening wijzigen
Wijzigen afschriftfrequentie
Spaarpotten aanmaken
Hypotheken
Bereken je maximale hypotheek
Voor onze zakelijke klanten
Binnen zakelijk online bankieren en de app kun je nog niet alles digitaal regelen. Zoals bijvoorbeeld het doorgeven van je nieuwe adres. Via onderstaande links kun je een Pdf formulier downloaden om wijzigingen door te kunnen geven. Volg de instructies in het formulier. Een ingevuld formulier kan, samen met de op het formulier gevraagde stukken, ook worden geupload via het contactformulier op onze website. Dit doe je bij het veld met als kopje ‘Wilt u een bestand bijvoegen?’ Je kunt een bestand van het type JPG, PNG en PDF uploaden met een maximum van 5 MB.
Tegenrekening wijzigen
Adreswijzigiging
Gemachtigde toevoegen of verwijderen zakelijke rekening
Hoe kan ik mijn rekening opheffen?
