Slachtoffer geworden van fraude, betaalpas of inloggegevens kwijt?

Is jouw ASN Wereldpas en/of ASN Creditcard gestolen/verloren of ben je het slachtoffer geworden van fraude? Hieronder lees je hoe te handelen en de contactmogelijkheden. Binnen en buiten de openingstijden van ASN Bank.

Op werkdagen bel je de klantenservice

070 - 35 69 335 - openingstijden: 08.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).

Betaalpas gestolen of pasinstellingen wijzigen

Ben je jouw wereldpas kwijt? Of ga je op vakantie naar het buitenland en wil je de pasinstellingen wijzigen? Hieronder lees je hoe je dat kunt doen, binnen en buiten de openingstijden van de bank.

ASN Wereldpas gestolen / vermist

Open
Bellen naar ASN Klantenservice +31 (0)70 - 3569 335
Openingstijden 24 uur per dag

ASN Creditcard gestolen / vermist

Open
Bellen naar ICS +31 (0)20 660 0611
Openingstijden 24 uur per dag

Zakelijke ASN Digipas gestolen / vermist

Open

Bellen naar ASN Klantenservice +31 (0)70 - 3569 335
Openingstijden 24 uur per dag

Buiten kantooruren krijg je een bandje te horen. Luister naar de instructies op het bandje om door te worden verbonden met een security medewerker.

ASN Wereldpas instellen

Open
Verwerkingstijden via ASN Mobiel Bankieren: direct aangepast *
Voor de ASN Wereldpas van de rekening waar je: rekeninghouder en/of wettelijk vertegenwoordiger van bent. Via 'Instellingen' - 'ASN Wereldpas'.

Verwerkingstijden via Online Bankieren: 1 a 2 werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur.
Voor de ASN Wereldpas van de rekening waar je: rekeninghouder en/of wettelijk vertegenwoordiger van bent. Via 'Instellingen' - 'ASN Wereldpas en ASN Digipas'

* Alleen mogelijk voor: (Tijdelijke) pinlimiet verhogen, Contactloos betalen, ASN Wereldpas blokkeren (bij diefstal), ASN Wereldpas deblokkeren (bij 3x pinfout), Pasgebruik in het buitenland aan- of uitzetten, ASN Wereldpas activeren.

Verlies, diefstal en fraude van inloggegevens

Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw inloggegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Hieronder lees je wat je kunt doen, binnen en buiten de openingstijden van de bank.

Misbruik of diefstal van inloggegevens

Open

Bellen naar ASN Klantenservice +31 (0)70 - 3569 335
Openingstijden
08.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij)

Heb je het idee dat iemand jouw wachtwoord heeft achterhaald (bijv. via een valse e-mail of via meekijken op het scherm)? Log dan indien mogelijk op een andere computer in op online bankieren en wijzig via het servicemenu “Wijzigen wachtwoord” onmiddellijk je Wachtwoord voor ASN Online Bankieren.

Ben je een particuliere klant en is jouw ASN Digipas gestolen, maar je kunt nog inloggen? Neem dan tijdens kantooruren contact op met de ASN Klantenservice.

Valse e-mail ontvangen

Open

De mail geopend en via een link in de e-mail ingelogd?
Neem contact op met ASN Bank via 070 - 35 69 335. Buiten kantooruren krijg je een bandje te horen. Toets een ‘1’ en je wordt doorverbonden met een security medewerker. Stuur de e-mail ook door naar: valse-email@asnbank.nl.

De mail geopend maar nergens (in de e-mail) op geklikt?
Omdat je geen persoonlijke (inlog)gegevens hebt ingevoerd, is er geen spoed. Stuur de e-mail door naar: valse-email@asnbank.nl. Wij doen aangifte bij de politie. Na het doorsturen kun je de e-mail verwijderen.

Lees meer over valse e-mails op onze pagina over Veiligheid.

, waarmee kunnen we je helpen?