Slachtoffer geworden van fraude, betaalpas of inloggegevens kwijt?

Is jouw ASN Wereldpas en/of ASN Creditcard gestolen/verloren of ben je het slachtoffer geworden van fraude? Hieronder lees je hoe te handelen en de contactmogelijkheden. Binnen en buiten de openingstijden van ASN Bank.

Op werkdagen bel je de klantenservice

070 - 35 69 335 - openingstijden: 08.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).

Betaalpas gestolen of pasinstellingen wijzigen

Ben je jouw wereldpas kwijt? Of ga je op vakantie naar het buitenland en wil je de pasinstellingen wijzigen? Hieronder lees je hoe je dat kunt doen, binnen en buiten de openingstijden van de bank.

Verlies, diefstal en fraude van inloggegevens

Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw inloggegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Hieronder lees je wat je kunt doen, binnen en buiten de openingstijden van de bank.

, waarmee kunnen we je helpen?