Hoe werkt het?

Eerste keer aanmelden in de app

Als je de App ASN Mobiel Bankieren voor het eerst gebruikt, doorloop je enkele stappen. Je start met het kiezen van een eigen gekozen mobiele pincode. Deze pincode gebruik je voortaan om mee in te loggen. Zo kan niemand anders overboekingen doen met de app op jouw telefoon of tablet. Lees meer over veilig mobiel bankieren.

Aanmelden in de app

ASN klanten die gebruik willen maken van ASN Mobiel Bankieren dienen zich eenmalig aan te melden. Dat kan op de volgende manieren:

  • Aanmelden met ASN Digipas: ASN klanten met een ASN betaalrekening dienen zich aan te melden met de ASN Digipas. Houdt deze dus bij de hand.
    • Aanmelden met Toegangsnaam en Wachtwoord: Heb je geen ASN Digipas? Dan maakt je bij het aanmelden gebruik van je Toegangsnaam en Wachtwoord. Klanten zonder digipas kunnen geld overboeken tussen de eigen ASN-rekeningen en naar de vaste tegenrekening bij een andere bank. Gelijk aan ASN Online Bankieren.

Veilig betalen met mobiele pincode of digipas

ASN Mobiel Bankieren maakt onderscheid tussen "bekende" en "onbekende" rekeningen en met de hoogte van het bedrag van de overboeking. Onbekende rekeningen zijn rekeningen waar in de afgelopen 18 maanden geen overboeking naar is gedaan. Standaard onderteken je deze betaling met de ASN Digipas maar het kan ook met de mobiele pincode en/of vingerafdruk (indien je toestel dit ondersteunt). Je kunt dit wijzigen in de app via het menu ‘Instellingen’. Deze aanpassing moet eenmalig met de digipas worden ondertekend.

Documenten mobiel bankieren

Op deze pagina vind je de voorwaarden, overeenkomst en handleidingen van mobiel bankieren bij ASN Bank. Zo lees je in de voorwaarden wat je van ons kunt verwachten en wat we van jou verwachten.

, waarmee kunnen we je helpen?