Schade melden bij je ASN Reisverzekering

Zijn je spullen gestolen of beschadigd op vakantie? Of moet je je reis annuleren? Geef je schade door.

Direct naar ASN Online Bankieren

Ben je klant van SNS?

Log dan in op Mijn SNS of ga naar de SNS App om daar je schade te melden.

Spoed? Heb je meteen hulp nodig? Bel (+31) 592 380 799.

Andere schade melden

Check of je schade verzekerd is

Of je schade gedekt is, hangt onder andere af van de modules die je hebt gekozen. Hoe je verzekerd bent en welke modules je gekozen hebt, vind je terug op je polisblad, in ASN Online Bankieren of in de ASN-app. In de voorwaarden van de ASN Doorlopende Reisverzekering lees je alle details.

Schade melden in ASN Online Bankieren

      1. Log in op ASN Online Bankieren
      2. Ga naar 'Verzekeren'
      3. Selecteer de verzekering waarvoor je schade wilt melden
      4. En kies onder 'Zelf regelen' voor 'Schade melden'

    Direct naar ASN Online Bankieren

    Gebruik je de ASN-app? Dan kun je via de app ook je schade melden: makkelijk én snel!

    Geen ASN Online Bankieren?

    Vraag ASN Online Bankieren dan aan en profiteer van de voordelen:

    • veilig, gemakkelijk en snel
    • je hoeft niets meer met de post op te sturen
    • je bent niet gebonden aan kantoortijden en kunt je schade 24/7 doorgeven

    ASN Online Bankieren aanvragen

    Hulp nodig?

    Heb je vragen? Bel ons: 070 - 35 69 335. Of kom langs in een ASN-winkel.

    Veelgestelde vragen

    Ik ben op vakantie en heb schade. Moet ik dat nu direct melden?

      • Heeft het spoed? Bel meteen de Alarmcentrale: +31 592 380 799.
      • Heeft het geen spoed en kan het wachten om je schade te melden? Bewaar de bonnen, maak foto’s en meld de schade als je terug bent.
      • Is er sprake van diefstal/inbraak of ben je iets verloren? Doe aangifte bij de lokale politie en bewaar het rapport.

      Medische kosten

      Ik heb een noodgeval en/of moet naar het ziekenhuis tijdens mijn vakantie. Wat nu?

      Zijn dokters- en ziekenhuiskosten verzekerd op de reisverzekering?

      Kiespijn in het buitenland, kan ik naar de tandarts?

      Annulering

      Moet je onverwachts eerder naar huis, neem dan altijd contact op met de Alarmcentrale: +31 592 380 799.

      Krijg ik de kosten vergoed als ik mijn reis annuleer?

      Ik kan om gezondheidsredenen niet op reis. Wat nu?

      Mijn reis is geannuleerd door de touroperator. Krijg ik mijn geld terug via mijn reisverzekering?

      Doordat mijn vlucht is vertraagd, begint mijn vakantie veel later. Krijg ik dat vergoed via mijn reisverzekering?

      Bagage

      Ik ben op vliegvakantie. Nu is mijn bagage kwijt, vertraagd of beschadigd. Wat nu?

      Mijn bagage is vertraagd. Worden de kleren die ik moet kopen vergoed?

      Op vakantie zijn er spullen gestolen/verloren. Wat moet ik doen?

      Algemene vragen

      Heb ik een eigen risico?

      Wat moet ik doen bij hagel of extreem weer tijdens vakantie?



        Vragen?

        Bel of mail ons. Of kom langs in de ASN-winkel.

        Onze contactgegevens