Chatten met de ASN Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking aan een medewerker van de ASN Klantenservice? Dan bieden we tijdens kantooruren (van 09.00 - 16.30* uur) ook de mogelijkheid aan om met ons te chatten.

Klik op de button 'Start een chat' rechtsonderin de pagina

Tijdens openingstijden zie je onderin de button "Start een chat". Klik hierop om een chat te starten. De knop is alleen zichtbaar als de chat actief. Je kunt met ons chatten op werkdagen tussen 09.00 en 16.30* uur.

Door drukte kan het wat langer duren voordat er een medewerker beschikbaar is. We raden je in dat geval aan onze veelgestelde vragen te raadplegen.

chat button

Goed om te weten: De chat werkt het beste als je gebruikt maakt van de laatste versie van de volgende browsers: Google Chrome, Internet Explorer of Mozilla Firefox. Bekijk onze systeemeisen.

ASN Klantenservice mailen of bellen

Mail ons via het contactformulier of informatie@asnbank.nl Wij lezen de e-mail tijdens openingstijden. Bij drukte kan het voorkomen dat een reactie op een e-mail wat langer duurt.

Telefoonnummer: 070 - 35 69 335
Openingstijden: 08.00 t/m 18.00 uur (tijdelijk tot 17.00 uur*) (ma t/m vrij).

* Onze openingstijden zijn aangepast i.v.m. het coronavirus.
Vanwege het coronavirus hebben wij voorzorgsmaatregelen getroffen en is onze dienstverlening aangepast aan de nieuwe situatie. ASN Bank volgt daarbij richtlijnen van het RIVM en de overheid. Daarbij staan de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop.

Lees meer over het coronavirus en onze dienstverlening.

, waarmee kunnen we je helpen?