Chatten met de ASN Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking aan een medewerker van de ASN Klantenservice? Dan bieden we tijdens kantooruren (van 09.00 - 17.00 uur) ook de mogelijkheid aan om met ons te chatten.

Klik op 'Start een chat' rechtsonderin op de pagina


Tijdens openingstijden - op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur - is onderin de button "Start een chat" zichtbaar. Klik hierop om een chat te starten. Is de button niet zichtbaar? Dan is chatten op dat moment / die dag niet mogelijk.

Door drukte kan het voorkomen dat er geen medewerker beschikbaar is. Dat zie je dan ook in het chatvenster. We raden je in dat geval het later nog eens te proberen.

chat button

Goed om te weten: De chat werkt het beste als je gebruikt maakt van de laatste versie van de volgende browsers: Google Chrome, Internet Explorer of Mozilla Firefox. Bekijk onze systeemeisen.

ASN Klantenservice mailen of bellen

Mail ons via het contactformulier of informatie@asnbank.nl Wij lezen de e-mail tijdens openingstijden. Bij drukte kan het voorkomen dat een reactie op een e-mail wat langer duurt.

Telefoonnummer: 070 - 35 69 335
Openingstijden: 08.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).

, waarmee kunnen we je helpen?