Inlogmiddelen en ondertekenen

Het is wel zo’n veilig idee: alleen jij hebt online toegang tot je (bank)gegevens. Als spaar- of beleggingsklant ontvang je van ons een Toegangsnaam en een Wachtwoord om in te loggen in online en mobiel bankieren. Als je een betaalrekening opent ontvang je een ASN Digipas om in te loggen en te ondertekenen.


Toegangsnaam en Wachtwoord

Als je een ASN Spaar- of Beleggingsrekening opent, ontvang je van ons een Toegangsnaam en Wachtwoord. Daarmee heb je online toegang tot je rekeningen en kun je de App Mobiel Bankieren registreren. Een minderjarige rekeninghouder die een betaalrekening opent ontvangt ook een Toegangsnaam en Wachtwoord.
Toegangsnaam en/of Wachtwoord vergeten


ASN Digipas

Als je een ASN Betaalrekening opent, ontvang je van ons een digipas. Met de digipas kun je inloggen in ASN Online Bankieren en de App ASN Mobiel Bankieren registreren. Als je daarna een spaar- en/of beleggingsrekening opent heb je met dezelfde digipas toegang tot al je rekeningen.

Digipas kapot, code vergeten of zie je een rare foutmelding?
Is je digipas kapot of is de batterij bijna leeg? Dan kun je een nieuwe ASN Digipas (her)aanvragen. Maar mogelijk is er iets anders aan de hand, wat je op een andere manier zelf direct kunt verhelpen.
ASN Digipas problemen oplossen of nieuwe aanvragen


Mobiele pincode en vingerafdruk

Als je de App ASN Mobiel Bankieren installeert en registreert, doorloop je enkele stappen. Je start met het kiezen van een 5-cijferige mobiele pincode. Deze pincode gebruik je voortaan om mee in te loggen en/of te ondertekenen. Zo kan niemand anders overboekingen doen met de app op jouw telefoon of tablet.


Problemen bij ondertekenen en/of inloggen

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom er problemen optreden bij ondertekenen en/of inloggen binnen online en mobiel bankieren. Via onderstaande link lees je de meest voorkomende problemen die kunnen optreden tijdens het inloggen of ondertekenen.
Meer over problemen bij ondertekenen en/of inloggen


, waarmee kunnen we je helpen?