ASN Online Bankieren: inlogmiddelen en ondertekenen

Het is wel zo’n veilig idee: alleen jij hebt online toegang tot je (bank)gegevens. Inloggen en overboeken kan op verschillende manieren. Dit is afhankelijk van welke rekening(en) je bij ASN Bank hebt.

Inloggen en overboekingen ondertekenen

Welk inlogmiddel je gebruikt om in te loggen op de website op je computer of tablet is afhankelijk van de rekening die je hebt. Daarin maken we een onderscheid in klanten met een betaalrekening en klanten zonder een betaalrekening.

Inloggen of overboekingen ondertekenen als:

      Klant met een betaalrekening

      Als je een ASN-betaalrekening* hebt, kun je op verschillende manieren inloggen op onze website of overboekingen ondertekenen. De makkelijkste manier is om te kiezen voor QR-code. Met de scanner in de ASN-app scan je de QR-code op onze website. Gebruik je de ASN-app niet? Dan log je in met een browsercode. Heb je nog een ASN Digipas? Hieronder leggen we je uit hoe inloggen met de Digipas werkt.

      *Heb je een ASN Juniorrekening? Dan geldt deze informatie alleen voor je ouders of verzorgers. Zelf log je in met Toegangsnaam en Wachtwoord.

      Inloggen met de QR-code (via de ASN-app)

      Inloggen met de browsercode

      Inloggen met de ASN Digipas

      Klant zonder een betaalrekening

      Als spaar- of beleggingsklant ontvang je van ons een Toegangsnaam en Wachtwoord om in te loggen in online en mobiel bankieren. Open je daarna een betaalrekening dan komen je Toegangsnaam en Wachtwoord te vervallen en kun je de app gebruiken of inloggen op de website met de ASN Bank app of browsercode.

      Zakelijke klant

      Bij het openen van je zakelijke betaalrekening ontvang je een zakelijke ASN Digipas. Hiermee kun je de app van ASN Bank registreren. Na de registratie kun je voortaan ook inloggen op onze website en overboekingen ondertekenen met de QR-code scanner in de app. Je kan ook je digipas gebruiken om in te loggen en overboekingen te ondertekenen.

      Vragen over inloggen of overboekingen ondertekenen?

      Er kunnen verschillende redenen zijn waarom er problemen optreden tijdens het ondertekenen binnen online en mobiel bankieren. Via onderstaande link lees je de meest voorkomende vragen over inloggen en ondertekenen binnen ASN Online Bankieren.

      Veelgestelde vragen over inloggen en ondertekenen in ASN Online Bankieren

      Online inzicht in je inlogmiddelen

      Binnen online bankieren vind je een overzicht van alle inlog- en ondertekenmiddelen die geregistreerd staan op jouw naam. We raden je aan oude inlogmiddelen die je niet meer gebruikt te verwijderen. Dat kan via:

      • De ASN-app: via Zelf regelen > Veiligheid & toegang > Inlogmiddelen en limieten
      • ASN Online Bankieren: via Zelf regelen > Veiligheid, toegang en limieten > Inlogmiddelen.

      Hoeveel kan ik per dag overboeken?

      Wil je weten hoeveel je dagelijks maximaal kunt overboeken? En wat het verschil is tussen een overboeking die je ondertekent met een QR-code, mobiele pincode of een digipas? Of tot welk bedrag je dagelijks maximaal kan overboeken? Op deze pagina lees je meer over de limieten die gelden bij overboeken.

      ,
      waarmee kunnen we je helpen?