ASN-app werkt alleen met 1 zakelijke digipas
Je kunt de ASN-app alleen gebruiken als er niet meer dan 1 digipas aan je zakelijke rekening is gekoppeld. Anders krijg je een foutmelding. Lees wat je kunt doen.
Foutmelding in de app bij meerdere gevolmachtigden
Hebben andere gevolmachtigden toegang tot je rekening? Dan kun je de app helaas niet gebruiken. Je kunt de ASN-app alleen gebruiken als jij de enige bent met een digipas en toegang hebt tot je rekening.
Is er meer dan 1 digipas gekoppeld aan je zakelijke rekening? Dan krijg je een foutmelding in de app getoond.
Tweede digipas actief
Ben je de enige met toegang tot je rekening en krijg je toch een foutmelding? Dan is er een tweede digipas actief. Dat gebeurt in deze situaties:
- Je hebt een extra digipas voor jezelf. Zijn beide digipassen actief? Dan kun je de app niet gebruiken.
- Je hebt een vervangende digipas aangevraagd. Is de oude digipas nog actief volgens onze administratie? Dan kun je de app niet gebruiken.
Tweede digipas laten intrekken
Is er een tweede digipas actief en wil je bankieren op je mobiel? Dan kun je je tweede digipas laten intrekken. Bedenk wel dat je dan nog maar 1 digipas overhoudt die je kunt gebruiken. Neem contact op met onze klantenservice als je de tweede digipas wilt laten intrekken.
,
waarmee kunnen we je helpen?
Snel naar