Schade aan auto melden

Is je auto beschadigd, bijvoorbeeld door inbraak, brand, storm, hagel of vandalisme? Of ben je ergens tegenaan gereden? Bekijk of je hiervoor bent verzekerd en hoe je je schade doorgeeft.

Direct naar ASN Online Bankieren

Andere schade melden

Op je polis staat wat je hebt verzekerd en welke voorwaarden voor jou gelden. Bekijk de voorwaarden van de ASN Autoverzekering.

Ruit kapot? Laat 'm meteen repareren

Ben je WA Plus of All risk verzekerd? Dan is een kapotte ruit altijd verzekerd. Laat je ruit meteen repareren door een bedrijf dat is aangesloten bij Glasgarant. De reparatiekosten worden meteen aan Glasgarant betaald. Je hoeft dus niets voor te schieten. Moet de ruit worden gemaakt of worden vervangen? Dan kan je een eigen risico hebben.

Laat je je ruit bij een ander bedrijf herstellen? Kijk altijd op je polisblad en in de voorwaarden hoeveel  eigen risico je moet betalen.

ASN Online Bankieren

Je meldt je schade snel en eenvoudig in ASN Online Bankieren. Dat werkt zo:

      1. Log in op ASN Online Bankieren
      2. Ga naar 'Verzekeren'
      3. Selecteer de verzekering waarvoor je schade wilt melden
      4. En kies onder 'Zelf regelen' voor 'Schade melden'

    Direct naar ASN Online Bankieren

    Geen ASN Online Bankieren?

    Vraag ASN Online Bankieren dan aan en profiteer van de voordelen van online schade melden:

    • veilig, gemakkelijk en snel
    • je hoeft niets meer met de post op te sturen
    • je bent niet gebonden aan kantoortijden en kunt je schade 24/7 doorgeven

    ASN Online Bankieren aanvragen

        Hulp nodig?

        • Lukt het niet om in te loggen met je digicode (gebruikersnaam en wachtwoord)?
          Problemen met je digicode oplossen
        • Vragen? Bel ons: 070 - 35 69 335. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur. Of kom langs in een ASN Winkel.
          Illustratie

          Wat gebeurt er als je je schade hebt doorgegeven?

          • Is de schade groot of ingewikkeld? Dan wordt soms een deskundige ingeschakeld.
          • Heeft de verzekeraar meer informatie nodig? Dan hoor je dat vanzelf.