Slachtoffer geworden van fraude, betaalpas verloren of inloggegevens kwijt?

Is jouw ASN Betaalpas en/of ASN Creditcard gestolen/verloren of ben je het slachtoffer geworden van fraude? Hieronder lees je hoe te handelen en de contactmogelijkheden. Binnen en buiten de openingstijden van ASN Bank.


Betaalpas gestolen of pasinstellingen zelf online wijzigen

Ben je jouw betaalpas kwijt? Of ga je op vakantie naar het buitenland en wil je de pasinstellingen wijzigen? Hieronder lees je hoe je dat kunt doen.

Liever telefonisch contact met de klantenservice?

Op werkdagen helpt de ASN Klantenservice je graag via telefoonnummer: 070 - 35 69 335. Bereikbaar van 08.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).
Buiten kantooruren
bel je ook naar 070 - 35 69 335. Je krijgt dan een bandje te horen. Luister naar de instructies om door te worden verbonden met een security medewerker (24 uur per dag).

Verlies, diefstal en fraude van inloggegevens

Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw inloggegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Hieronder lees je wat je kunt doen, binnen en buiten de openingstijden van de bank.

, waarmee kunnen we je helpen?