Veelgestelde vragen over inloggen in ASN Online Bankieren

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom er problemen optreden tijdens het inloggen. Hieronder de meest voorkomende vragen en bijbehorende antwoorden waarmee je het probleem kunt oplossen.

Vragen over inloggen met Toegangsnaam en Wachtwoord

Wat is een Toegangsnaam?

Wat moet ik doen als inloggen met mijn Toegangsnaam en Wachtwoord niet lukt?

Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt en/of vergeten ben?

Nog geen toegang tot online bankieren?

Tips voor het opstellen van een toegangsnaam

Tips voor het opstellen van een wachtwoord

Hoe lang blijft mijn wachtwoord geldig?

Wanneer kan ik een toegangsnaam en wachtwoord verwachten?

Vragen over de ASN Digipas

Ik ben de code van mijn ASN Digipas kwijt. Wat nu?

Mijn ASN Digipas geeft een foutmelding. Wat te doen?

Hoe kan ik mijn ASN Digipas deblokkeren?

Ik heb een verkeerde ASN Digipas pincode ingetoetst, wat nu?

Hoe kan ik een nieuwe ASN Digipas aanvragen?

Kan ik de bestaande pincode van mijn huidige ASN Digipas wijzigen?

Vragen over inloggen met de QR-code

Wat kan ik doen als ik het scannen van de QR-code niet lukt?

Vragen over inloggen met de browsercode

Mijn browsercode werkt niet (meer). Hoe kan dat?

Wat als ik mijn browsercode ben vergeten of het lukt me niet om in te loggen?

Kan ik alle soorten browsers aanmelden?