Contactgegevens beheren in de app

Kloppen je contactgegevens nog? In de nieuwste versie van de App ASN Mobiel Bankieren (2.30) is het nu ook mogelijk om je contactgegevens te beheren. Dit doe je in de app via 'Instellingen' > 'Contactgegevens'.


Bevestigen van je bestaande telefoonnummer en e-mailadres

Op de pagina tonen we het e-mailadres en telefoonnummer zoals deze in onze adminstratie zijn opgeslagen. Het is mogelijk dat je een melding ziet waarin wordt gevraagd deze gegevens te bevestigen. Dit doen we zodat we zeker weten dat deze (nog) correct zijn en bij jou horen.

Je bevestigt (valideert) je gegevens door op de button 'Bevestig telefoonnummer' en/of 'Bevestig e-mailadres' te klikken. Je ontvangt van ons een beveiligingscode per SMS of spraakbericht (validatie van je telefoonnummer) en/of e-mail (validatie van het e-mailadres) waarmee je de gegevens bevestigt.

Nieuw telefoonnummer en e-mailadres toevoegen of aanpassen

Je kunt uiteraard ook je bestaande telefoonnummer of e-mailadres aanpassen. Of je geeft een nieuwe door. Dit doe je door op de button 'Telefoonnummer wijzigen' en/of 'E-mailadres wijzigen' te klikken. Je bevestigt de (aangepaste) gegevens vervolgens met een beveiligingscode die je van ons ontvangt per SMS en/of e-mail.

Beveiligingscodes ontvangen

De codes die wij sturen per SMS, spraakbericht en e-mail zijn gratis en kun je alleen gebruiken om je telefoonnummer en/of e-mail te valideren. Heb je geen mobiel telefoonnummer ingevoerd, maar het nummer van je vaste huistelefoon? Dan ontvang je van ons een spraakbericht van een computerstem die de beveilingscode voorleest.

De beveiligingscode die we per e-mail sturen is een uur geldig. De code die je per SMS en spraakbericht ontvangt is slechts 10 minuten geldig. We raden je aan na het sturen van de code direct je e-mail, SMS of spraakbericht te controleren.

Als je meer dan één code ontvangt, voer dan de laatst ontvangen code in. Wij sturen de beveiligingscodes zodat we zeker weten dat het telefoonnummer en e-mailadres die worden opgeslagen van jou zijn. Zo maken we het online en mobiel bankieren weer een stuk veiliger.

Vragen over dit proces?

Bel dan naar de ASN Klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 (tijdelijk 16.30 uur) op 070 - 35 69 335. Je kunt ons ook een e-mail sturen via het contactformulier of informatie@asnbank.nl

, waarmee kunnen we je helpen?