Informatie over je ASN-rekeningen rond de jaarwisseling 2017-2018

Het einde van het jaar is in zicht. Begin 2018 ontvang je van ons allerlei financiële informatie. Wat kun je van ons verwachten? En hoe gebruik je deze informatie bij je aangifte inkomstenbelasting 2017? Dat lees je op deze pagina.

Verzending

Wij proberen de financiële informatie per rekening zo veel mogelijk in één envelop te versturen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Ook kan er door het samenvoegen soms een dubbele adresdrager in de envelop zitten. Wij vragen je begrip hiervoor.

Aangifte doen via iDIN

Moet je belastingaangifte doen? Dan kun je voortaan ook inloggen met iDIN. Op belastingdienst.nl klik je rechtsboven op ‘inloggen’ en vervolgens kies je iDIN. Ga je voor de eerste keer inloggen met iDIN? Selecteer dan op het inlogscherm eerst ‘koppelen’. Nadat je iDIN als inlogmethode gekoppeld hebt, kun je voortaan bij elk bezoek aan 'Mijn Belastingdienst' makkelijk met iDIN inloggen. Inloggen werkt op dezelfde manier als iDEAL. Bij ASN Bank gebruik je hiervoor je digipas, je hoeft dus geen aparte inloggegevens meer te onthouden. Dat werkt snel, handig en is bovendien veilig.

Vragen en contact

Heb je vragen? Bel dan gerust met de ASN Klantenservice op 070 - 3569 335 (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur), of stuur een e-mail naar informatie@asnbank.nl. Wij vragen je vriendelijk daarin je rekeningnummer of adres te vermelden, zodat wij je gegevens kunnen terugvinden.