ASN Betalen Zelfstandigen controlevragen

  1. Uitleg
  2. #Bedankt
Uitleg

Welke dienstverlening bieden wij u aan?

  • Rekening volledig online te beheren middels ASN Online Bankieren en Mobiel Bankieren.
  • Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur op 070-3569 335 of via chat.
  • 24/7 middels het contactformulier of stuur een e-mail aan informatie@asnbank.nl.
  • Wettelijke verplichting om klantonderzoek te doen. Als wij alle gevraagde informatie hebben ontvangen start het klantonderzoek, we ronden dit binnen 1 week af. Daarna kunt u de rekening ASN Betalen Zelfstandigen gebruiken.

Aanvragen van een zakelijke betaalrekening voor zelfstandigen met een Eenmanszaak of Besloten Vennootschap (BV)

Wij kijken graag met u of de rekening voor u geschikt is. Heeft u/uw organisatie:

  • Een Eenmanszaak of Besloten Vennootschap (BV), waarvan u de enige rechtsgeldige vertegenwoordiger én enige aandeelhouder bent?
  • Geen aandelen in één of meerdere andere rechtspersonen (bijvoorbeeld holdingstructuur)?
  • Participeert niet in een personenvennootschap?
  • Maakt geen deel uit van een organisatiestructuur?
Welkom, dan kunt u deze rekening aanvragen. Voor alle andere rechtsvormen is deze rekening helaas niet geschikt.

UBO-registratie

Sinds 27 maart 2022 heeft u voor een aantal type organisaties een verplichte UBO-registratie nodig. Heeft u nog geen UBO-registratie? Dan kunt u geen zakelijke rekening bij ons openen. Voor eenmanszaken en een aantal andere type organisaties is de UBO-registratieplicht niet van toepassing.

Bij het registreren van uw UBO’s heeft u een bevestigingsmail of -brief ontvangen van de Kamer van Koophandel. Is uw BV voor 27-09-2020 ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan is deze mail of brief nodig voor het aanvragen van een rekening.

Controle vragen


Verplichte velden zijn met een * aangegeven.