Klanten ASN Bank meer tevreden

Den Haag • 06 februari 2017

De Consumentenbond vraagt elk jaar mensen in een groot internetpanel wat zij van hun bank vinden. De uitkomsten van 2016, gepubliceerd in de ConsumentenGeldgids van juli/augustus 2016, waren voor ASN Bank heel positief:

  • Ons algemene rapportcijfer was 9,1. Dat is een verbetering ten opzichte van de 8,6 van een jaar eerder.
  • We kregen van bijna niemand een onvoldoende.
  • Klanten van andere banken zijn het minst tevreden over de verhouding tussen de kosten en diensten van hun bank. Maar dat geldt niet voor klanten van ASN Bank.
  • We kregen het hoogste cijfer voor internetbankieren: 8,5.
Algemeen Internetbankieren Kosten Service
ASN Bank 9,1 8,5 8 8,4
Knab 9,1 8,4 8 8,6
Triodos Bank 9 8,3 7,3 8,4
RegioBank 8,6 8,3 7,5 8,3
SNS 7,8 8,1 7,2 7,7
ING 7 7,9 6,3 7,3
Rabobank 7 7,9 6,2 7,2
ABN Amro 6,9 7,9 6,3 7,2
Peildatum: juni 2016

Overstappen naar de ASN Bank?

Open de ASN Bankrekening of lees meer over de service van ons overstapteam.

Delen op: