Veelgestelde vragen over de nieuwe ASN- app
De app heeft een nieuw uiterlijk en is gebouwd volgens de laatste technieken. Daarom is de app nog stabieler, sneller en handiger in gebruik. Hieronder lees je de antwoorden op veelgestelde vragen.

Aanmelden in de nieuwe app lukt niet. Wat kan ik doen?
Kan ik de oude en de nieuwe app naast elkaar gebruiken?
Hoe weet ik welke app ik gebruik?
Ik heb de nieuwe app al getest in bèta, moet ik de app opnieuw downloaden?
Waarom moet ik een nieuwe app downloaden, in plaats van dat de huidige app een update krijgt?
Ik krijg een melding dat ik geen inlogmiddelen meer kan aanmelden. Wat kan ik doen?
Wat is het verschil tussen de huidige App ASN Mobiel Bankieren en de nieuwe app?
Ik heb een zakelijke rekening. Kan ik de nieuwe app gebruiken?
Moet ik Apple Pay opnieuw activeren?
Ik gebruikte het kasboek in de oude app, kan ik mijn kasboek gegevens weer zien in de nieuwe app?
Hoe lang kan ik de oude app nog gebruiken?
Wordt de huidige app automatisch omgezet naar de nieuwe app?
Meer lezen?
Dit gebeurt er met jouw geld
Duurzaam beleggen
Blogs: Zo Maakt Geld Gelukkig
Apple Pay bij ASN Bank