Veelgestelde vragen over de ASN-app

De app heeft een nieuw uiterlijk en is gebouwd volgens de laatste technieken. Daarom is de app nog stabieler, sneller en handiger in gebruik. Hieronder lees je de antwoorden op veelgestelde vragen.

Aanmelden in de app lukt niet. Wat kan ik doen?

Wat moet ik doen als ik mijn mobiele pincode ben vergeten en/of mijn app is geblokkeerd?

Hoe kan ik de daglimiet verhogen van de ASN-app?

Ik krijg een melding dat ik geen inlogmiddelen meer kan aanmelden. Wat kan ik doen?

Hoe gebruik ik mijn vingerafdruk of gezichtsherkenning in de ASN-app?

Welke soorten QR-codes kan ik scannen met de ASN Bank app?

Ik heb de nieuwe app al getest in bèta, moet ik de app opnieuw downloaden?

Kan ik mijn kasboek gegevens uit de oude app zien in de vernieuwde app?

Ik heb een zakelijke rekening. Kan ik ook de app gebruiken?

Hoe deactiveer ik de ASN-app?

Hoe kan ik het adresboek beheren?