Hulp bij ASN Online Bankieren

Met ASN Online Bankieren kunt u met een paar muisklikken betalen, sparen en beleggen. Online waar en wanneer u maar wilt. Heeft u vragen of hulp nodig bij het online bankieren? Hieronder vindt u misschien de antwoorden.

Hoe snel gaat een overboeking?

Als u een bedrag overboekt, wanneer komt het dan aan op de rekening van de ontvanger? En hoe lang duurt het voordat u een overgeboekt bedrag ontvangt op uw rekening bij de ASN Bank? Hier leest u precies hoe lang overboekingen van en naar rekeningen in Nederland, Europa (SEPA-gebied) en de rest van de wereld duren. Bekijk de doorlooptijden van betalingsverkeer in Nederland. Of in de rest van Europa en de wereld.

Veiligheid gegarandeerd

Veiligheid staat bij ons voorop. De ASN Bank voldoet aan de strenge beveiligingsstandaarden van de gezamenlijke Nederlandse banken. Zelf kunt u ook veel doen om internetcriminaliteit te voorkomen. In geval van nood kunt u contact opnemen met de ASN Klantenservice via tel. +31 (0)70 - 35 69 335.

Lees meer over veilig online bankieren en op welke wijze de ASN Bank daaraan bijdraagt. U kunt zelf ook veel doen om online bankieren zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen. Herken internetcriminaliteit en lees onze tips wat u zelf kunt doen aan beveiliging.

Direct contact met de ASN Bank

Heeft u vragen? Bel dan de ASN Klantenservice op +31 (0)70 - 35 69 335 van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur. U kunt ook gebruik maken van onze zoekfunctie of ons een e-mail sturen via ons online e-mailformulier.

Is uw ASN Wereldpas en/of ASN Creditcard gestolen/ verloren of bent u het slachtoffer geworden van fraude? Op onze servicepagina leest u hoe te handelen in het geval van diefstal en/of fraude en hoe u ons kunt bereiken. Binnen en buiten de openingstijden van de ASN Bank.