ASN Bank - Voor de wereld van morgen

ASN Digipas Zakelijk verloren of gestolen?


Wat te doen bij verlies of diefstal?

Wil je met spoed diefstal of verlies van een zakelijke digipas melden en/of heb je het vermoeden van misbruik op je rekening? Neem dan direct contact op met de ASN Klantenservice op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur via 070 - 356 9335. Buiten kantooruren krijg je een bandje te horen. Luister naar de instructies op het bandje om door te worden verbonden met een security medewerker.

Is de ASN Digipas kapot?
Dan kun je op verschillende manieren een nieuwe digipas aanvragen:

  • 1. Per e-mail via informatie@asnbank.nl. Vergeet niet een kopie van je legitimatiebewijs en een geschreven verzoek voorzien van handtekening als bijlage mee te sturen.
  • 2. Telefonisch via de ASN Klantenservice: Lukt dit niet? Bel dan op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur naar de ASN Klantenservice via 070 - 356 9335 (normaal tarief). Wij zullen u enkele controlevragen stellen om je identiteit vast te stellen.
  • 3. Per post. Stuur je verzoek met de oude ASN Digipas inclusief een kopie van een geldig legitimatiebewijs (voorzien van handtekening) naar:

Binnen Nederland
(zonder postzegel)

Vanuit het buitenland (voldoende frankeren)

ASN Bank | Antwoordnummer 1188 ASN Bank | Postbus 93514
2501 WB Den Haag 2509 AM Den Haag


Hoe kan ik mijn digipas deblokkeren?

Voor een klant met een rekening ASN Betalen Zakelijk is het niet mogelijk om zelf de ASN Digipas Zakelijk te deblokkeren. Neem contact op met de ASN Klantenservice via het gratis telefoonnummer Lukt dit niet? Bel dan op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur naar de ASN Klantenservice via 070 - 3569 335 (normaal tarief).


© 2017 ASN Bank    |    Disclaimer    |    Privacy    |    Voorwaarden    |    Informatiewijzer    |    Sitemap