Contact met ASN Vermogensbeheer

Heeft u een vraag voor ASN Vermogensbeheer, of wilt u ons graag spreken? We staan u graag te woord. Hier vindt u de contactgegevens van ASN Vermogensbeheer.

Telefonisch contact

Bel ons op 070 - 3569 291. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.

Contact per e-mail

U kunt ons contactformulier invullen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Heeft u een algemene vraag die niet gaat over Vermogensbeheer? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Adres ASN Vermogensbeheer

Bezuidenhoutseweg 153
Postbus 93514 | 2509 AM Den Haag

Klacht indienen bij ASN Vermogensbeheer

We werken er elke dag hard aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. We horen het graag als u een klacht heeft. We doen er dan alles aan om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

  • Wilt u een klacht indienen, neemt u dan contact op met ASN Vermogensbeheer via bovenstaande contactgegevens.
  • Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Stuur een brief naar de directie van ASN Vermogensbeheer.

Is de klacht hierna nog niet opgelost?

Heeft de directie van ASN Vermogensbeheer uw klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u als particulier terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dat kan tot uiterlijk drie maanden nadat de directie van ASN Vermogensbeheer haar definitieve standpunt bekend heeft gemaakt.

Bij Kifid kunnen consumenten terecht als zij een klacht hebben over financiële dienstverlening. Kifid behandelt de klacht op een onafhankelijke, onpartijdige wijze. Kijk voor meer informatie op de website van het Kifid of neem contact op via:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257 | 2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 - 3338 999

U kunt uw klacht ook direct voorleggen aan de daartoe bevoegde burgerlijke rechter. Dat geldt voor particuliere en zakelijke klanten.

, waarmee kunnen we je helpen?