Je rekening van een andere bank in onze App ASN Mobiel Bankieren

Hoe handig is het als je al je betaalrekeningen in onze app kunt zien – ook die bij een andere bank? Vanaf nu kan het als je ook een betaalrekening hebt bij SNS of RegioBank.

Aan de slag? Zo werkt ’t

In de app van SNS of RegioBank geef je toegang tot de betaalrekening die je daar hebt. Dat doe je zo:

1.    Open de app en ga naar ‘beheer’.
2.    Kies voor ‘Toegang andere partijen’.
3.    Zet de toegang aan en check de voorwaarden.
4.    Open de app ASN Mobiel Bankieren.
5.    Kies in het overzicht rechtsboven voor ‘beheer’.
6.    Kies ‘rekening toevoegen’ en selecteer de rekening die je wilt toevoegen.
7.    Je ziet nu een scherm waarin je SNS of RegioBank toestemming geeft om de betaalgegevens van die rekening aan ons door te geven. Toestemming geven doe je met de digipas van SNS of RegioBank.

De toestemming die je geeft, geldt altijd 90 dagen. Daarna krijg je vanzelf een seintje om je toestemming te verlengen.

Andersom kan ook


Liever je betaalrekening van ASN Bank zien in de app van SNS of RegioBank? Kan ook! Dat doe je op dezelfde manier als hierboven staat. Alleen geef je dan toegang tot je rekening bij ASN Bank in de app ASN Mobiel Bankieren. Daarna voeg je de rekening toe in de app van SNS of RegioBank. Als je de betaalrekening bij ASN Bank wilt zien in de app van SNS of RegioBank, dan gelden deze voorwaarden.
Extra voorwaarden ASN Mobiel Bankieren

De gegevens van je betaalrekening

Wil je je rekening van SNS of RegioBank zien in ASN Mobiel Bankieren? Dan vraag je die bank om de gegevens van je betaalrekening naar ons op te sturen. Ze sturen dan deze gegevens:

  • Je rekeningnummer (IBAN).
  • Het saldo op je betaalrekening.
  • De productnaam (bijvoorbeeld SNS Betalen).
  • De naam die je zelf aan de rekening hebt gegeven.
  • De bij- en afschrijvingen die je in internetbankieren ziet, plus de details die erbij horen.

We krijgen je gegevens van de afgelopen 24 maanden. Niet van langer geleden.

Betaalrekening weer uit de app?

Wil je de betaalrekening van SNS of RegioBank uit de app ASN Mobiel Bankieren verwijderen? Dan haal je die uit je overzicht. Ga naar ‘Beheer’ en kies ‘Toegevoegde rekeningen’. Daar kun je de rekening weghalen. De gegevens die erbij horen, verwijderen we. Als je niet meer wilt dat je ASN-betaalrekening te zien is in de app van de andere bank, dan kun je die op dezelfde manier verwijderen in de app van SNS of RegioBank.

Let op:

Ook mederekeninghouders, gevolmachtigden en wettelijk vertegenwoordigers kunnen je betaalrekening bij SNS of RegioBank toevoegen aan hun eigen app ASN Mobiel Bankieren. Dat doen ze op dezelfde manier als jij. Maak hierover dus goede afspraken met iedereen die toegang heeft tot je rekening.

, waarmee kunnen we je helpen?