Coronavirus en je geldzaken bij ASN Bank

Je meeste bankzaken kun je gewoon online regelen. Je leest hier welke maatregelen we hebben genomen. En wat je zelf kunt doen.

Hoger limiet voor contactloos betalen
Aanvragen ASN Online Bankieren
Download de app ASN Mobiel Bankieren

Lees meer over je geldzaken

Bericht van de directie

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers staan bij ons voorop. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid en hebben hierop onze dienstverlening waar nodig aangepast. Lees meer.

Betalingsproblemen van je hypotheek

Je inkomen verliezen kan voor veel financiële stress zorgen. Ook het Coronavirus brengt voor veel mensen financiële gevolgen met zich mee. Wat als je straks je hypotheek niet meer kunt betalen? We helpen je graag.

Signalen van internetfraude

Om fysiek contact te beperken wordt aangeraden zoveel mogelijk digitaal te bankieren. Helaas maken internetfraudeurs daar gebruik van door valse berichten te sturen. Blijf alert en geef fraudeurs geen kans. Er zijn 5 signalen die kunnen wijzen op fraude.

Contactmogelijkheden ASN Bank

Heb je een vraag over je bankzaken? Kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen. Misschien staat je vraag er wel bij.

      • Wij blijven telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 18.00 uur. Je kunt ons bereiken op 070 - 35 69 335. Het kan zijn dat je iets langer moet wachten dan je van ons gewend bent.
      • Stuur ons een chatbericht. Klik op de rode knop ‘Start een chat’ rechtsonderin om een chat te starten met een medewerker. Deze knop is zichtbaar als de chat actief is.
      • Je kunt ons ook mailen. Stuur je mail naar informatie@asnbank.nl of gebruik hiervoor ons online contactformulier.
      • We kunnen je helaas niet meer ontvangen op ons kantoor in Den Haag.

    Lees meer over onze contactmogelijkheden

    Wil je meer lezen over financiering en het Coronavirus?

    Nederlandse Vereniging van Banken