Hulp op deze pagina

Inloggen ASN Online Bankieren Zakelijk

Nieuw in ASN Online Bankieren: de IBAN-Naam Check

De IBAN-Naam Check is een service van banken die toetst of de rekeninghouder en de IBAN bij elkaar horen. U krijgt een melding als dat niet het geval is, of als de info niet 100% hetzelfde is als in onze administratie. Krijgt u een melding? Dan is het belangrijk dat u de opdracht controleert. U blijft zelf verantwoordelijk voor de opdracht.

Wijziging in de ASN Serviceprocessen

Het is alleen nog online mogelijk om ASN Online Bankieren aan te vragen, een heraanvraag van uw ASN Digipas te doen of uw inloggegevens op te vragen. Telefonische en/of schriftelijke aanvragen van deze processen kunnen wij helaas niet meer verwerken. Heeft u vragen hierover? U kunt ze stellen aan de ASN Klantenservice.

  helptekst

Serienummer ASN Digipas

Heeft u een rekening ASN Betalen Zelfstandigen? Dan kunt u met de bijbehorende ASN Digipas inloggen op ASN Online Bankieren Zakelijk. U vindt het serienummer op de achterzijde van uw digipas.

Heeft u problemen met uw ASN Digipas Zakelijk? Klik hier voor hulp.


Veiligheid voorop
Elke browser laat u op een andere manier zien of de verbinding met de ASN Bank veilig is:
  • het internetadres begint met https://www.asnbank.nl/
  • bij een beveiligde verbinding ziet u vaak een slotsymbool in de adresbalk.
  • zorg ervoor dat u altijd de nieuwste browserversie gebruikt.
  • uw browser controleert het beveiligingscertificaat van onze site: een (deels) groene adresbalk betekent een veilige verbinding.

Lees meer over veilig online bankieren.