U heeft toegang tot online bankieren

Uit onze administratie blijkt dat u klant bent bij ASN Bank en toegang heeft tot online bankieren. Bij het openen van de rekening is het noodzakelijk dat u - als bestaande klant - inlogt. Alle bij ons bekende gegevens worden dan voor u ingevuld die u enkel hoeft te controleren. U hoeft dan alleen deze gegevens te controleren en eventueel aan te vullen en u bent klaar!

Lukt inloggen niet of bent u uw inloggegevens vergeten?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom er problemen optreden tijdens het inloggen en/of gebruik van uw inlogmiddelen. Op deze pagina ziet u een overzicht van de meest voorkomende oorzaken met uitleg hoe u het kunt oplossen.

Vragen en contact

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder. Stel uw vraag via ons Contactformulier of stuur een e-mail naar informatie@asnbank.nl. Liever persoonlijk contact? Belt u ons dan via telefoonnummer 070 - 35 69 335. Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.